hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Ami néhány éve talán még szemet sem szúrt volna a felhasználóknak, az most elég nagy port kavart a Youtube-on. Múlt héten a félmillió feliratkozóval rendelkező Tyler Oliveira azt találta ki, hogy kipróbálja, hogy egymillió papírtörlő felszívja-e az úszómedencéje vizét.

Először laponként dobálta a vízbe, majd egész tekercseket dobált a medencébe, a követői pedig ahelyett, hogy viccesnek találták volna a dolgot, inkább kiakadtak, hogy feleslegesen szemetel ilyen mennyiségben. Aztán Oliveira azt találta ki, hogy a kibányászott papírokat felgyújtja, ami a követői szerint az ausztrál bozóttüzek idején szintén elég hülye ötlet. A youtuber később a kommentek hatására elismerte, hogy a videó hülyeség volt, és ezer dollárt adományozott az ausztrál bozóttüzek elleni harc segítésére. 

A szakemberek szerint az irány jó, hogy a felhasználók ennyire odafigyelnek a környezettudatosságra, viszont álszentség lenne azt mondani, hogy nem figyelhető meg egy olyan trend, hogy youtuberek minél nagyobb felfordulást és szemetet csinálnak a népszerűség érdekében. Emberek drága telefonokat dobálnak és vernek bele szöget, több telefont vernek szét kalapáccsal, egy galonnyi slime-ot öntenek ki vagy fürdenek benne, és letesztelik, hogy tízezer óvszer képes-e megállítani egy lövedéket.

Hogy ezekkel mi történik, miután vége a forgatásnak, arról nem beszélnek, arról sem, hogy a követőik közül hányan gondolják ezek után úgy, hogy értelmetlen vicceskedésekért nem gond, ha terhelik a környezetet. 

Forrás: Forbes