Jobban lehet látni a Sony okosszemüvegével, sőt, azt tényleg úgy tervezték, hogy hordhassa is az ember. Állítólag.

Az egyik legnagyobb probléma általában nagy tech cégek új fejlesztéseivel kapcsolatban (“viselhető informatika”), hogy nem úgy készítik el a termékeiket, hogy azok valóban hordhatóak legyenek.

A Google 2012-ben debütált az okosszemüvegével, ami rögtön felhívta magára az emberek figyelmét – az ára pedig főleg, hiszen 1500 dollár körül kóstál a Google Glass. Bár valószínűleg nem csak ez az oka, amiért még mindig nem terjedt el annyira, hogy nem botlunk lépten-nyomon Google Glasst viselő emberekbe.

>>Kipróbáltuk a Google Glasst, kattints ide a részletekért!<<

A Sony jóval ezután, 2013-ban tette publikussá, hogy elkezdte fejleszteni a saját okosszemüvegét. A Business Insider beszámolójából pedig ki is derül, hogy a cég egy kicsit másképp állt hozzá a fejlesztéshez, mint a Google. A Sony ugyanis azt szerette volna, ha az okosszemüvege tényleg hordható, ezért alkotta meg azt úgy, hogy rá lehessen csíptetni a kütyüt a már meglévő szemüvegünkre.

sony-okosszemuveg

Fotó: Business Insider

A Sony szerkenytűje nem sok dologban tér el a Google Glass-től. A kijelző maga kicsi, de a cikk szerint fényesebb is. A cég a reklámjaiban leginkább azt emeli ki, hogy sportoláshoz, biciklizéshez ajánlja, például tekerés közben be tudunk hozni egy iránytűt, hogy lássuk, merre megyünk.