Először reklámoz a képmegosztó alkalmazásban a márka.

A Stella Artois már jó ideje hirdet tévében és a Youtube-on is, de az Instagram eddig szinte ismeretlen terep volt a számukra ezen a téren. Mostantól viszont ide is betették a lábukat – bár videós formában nem, fotókkal elindult a hirdetési kampányuk.

stella1

“Izgatottan várjuk az Instagrammal való együttműködést, amin keresztül próbáljuk integrálni a reklámot a fogyasztói élménybe, így kiváló minőségű, gyönyörű fotókat látnak majd a felhasználók a hírfolyamaikban” – nyilatkozta e-mailben az AdWeeknek Lucas Herscovici, a Anheuser-Busch fogyasztói kapcsolatok osztályánák vezetőhelyettese.

stella2

Persze annyiban kihívás alkoholt reklámozni, hogy oda kell figyelni arra, hogy 21 évesnél idősebb felhasználókat célozzanak meg. A hirdetőknek ilyenkor kifejezetten jól jön, hogy az Instagram a Facebook tulajdona, így az utóbbi célzási adatait tudják használni a márkák.

stella3

stella4