Teszteli a Facebook, hogyan lehetne még nagyobb ismeretséget elérni az Instagram Reels és a Rooms tartalmaknak. Úgy tűnik, hogy szeretnék, ha a Reels rövid videós tartalmai megjelennének a Facebook felületén a Stories funkcióban. 

Sokkal nagyobb figyelmet szentelnének, és egy teljesen új, jól átlátható és figyelemfelhívó megoldással mutatnák meg a felhasználókat azokat a tartalmakat, amik a tervek szerint a TikTok versenytársai lehetnének. Egy helyen lehetne felfedezni az instagramos kis videókat az audio szobákat, és persze a már megszokott sztorikat is. 

A Facebooknak 2,85 milliárd felhasználója van havonta, ez pedig jóval több mint mondjuk az Instagram felhasználóinak száma, így a facebookos integráció mögött az az elsődleges cél, hogy minél többen lássák a különböző tartalmakat, és akár egy olyan réteg is rászokhasson a rendszeres használatára, akik egyébként nem találkoznának ezekkel a tartalmakkal. Ez pedig azért lenne fontos, mert szeretnék elérni, hogy a Reels felvegye a versenyt a TikTokkal, hiszen akkor talán megállítható, hogy a tartalomgyártók átszivárognak a konkurens oldalra. Viszont, ha kihasználja a Facebook, hogy a tartalmak nem csak Instagramon, de Facebookon is elérhetőek, akkor a nagyobb elérés jóval vonzóbb lehet a felhasználók, és a hirdetők számára is. 

Forrás: Social Media Today