A Subaru új kampánya négy darab 30 másodperces szpottal és egy weboldallal követi végig a Subaru-imádó Barkely családot, amint hétköznapi szituációkkal küzdenek meg, a tini randizás drámáitól kezdve a családi kocsikázásig. Ó és a lényeget majdnem elfelejtettük mondani: Barkley-ék kutyák – írja az AdWeek.

Ezek a blökik ráadásul nem CGI-vel feljavítottak, hanem aranyos ebek, akik tényleg kutyamód viselkednek. (Plusz tudnak vezetni.)

A Carmichael Lynch ügynökség és Brian Lee Hughes rendező reklámjai nem éppen eget rengetőek, de van bennük humor, ami sosem utolsó. És a kutyusoknak sem esik bántódása, az biztos – különösen a legkisebb Barkley üti ki a „cukiság-mérőt”, aki gondtalanul figyel a babaülésből.

Most komolyan: ki az, aki ne akarna néhány édes ebet látni a reklámszünetben?