Ahogy minden online platform, úgy a Snapchat forgalma is jelentősen növekedett, ahogy a koronavírus leteperte a világot. A cég most közzé is tette, mire fókuszálnak most az emberek.
Nem meglepő módon az egymással való közvetlen kommunikáció 50 százalékkal nőtt:
Akár mókás formában:
Aztán, szintén nem meglepetésként, előtérbe kerültek azok a dolgok, hogy mit lehet csinálni otthon a kijárási korlátozások alatt.
Növekedett az online kereskedelem is, sokkal többen kattintanak a vásárlást ösztönző reklámokra, ahogy rengetegen keresnek recepttippeket is a Snapchaten.
És természetesen a testi-lelki jóléttel is sokan foglalkoznak, ahogy a biztonsági tippeket is rengetegen keresik. Utóbbiba nem meglepő módon olyanok tartoznak, mint a kézmosás, a maszk- vagy kesztyűviselés.
Forrás: Snapchat