Ahogy minden online platform, úgy a Snapchat forgalma is jelentősen növekedett, ahogy a koronavírus leteperte a világot. A cég most közzé is tette, mire fókuszálnak most az emberek.

Nem meglepő módon az egymással való közvetlen kommunikáció 50 százalékkal nőtt:

Akár mókás formában:

Aztán, szintén nem meglepetésként, előtérbe kerültek azok a dolgok, hogy mit lehet csinálni otthon a kijárási korlátozások alatt.

Növekedett az online kereskedelem is, sokkal többen kattintanak a vásárlást ösztönző reklámokra, ahogy rengetegen keresnek recepttippeket is a Snapchaten.

És természetesen a testi-lelki jóléttel is sokan foglalkoznak, ahogy a biztonsági tippeket is rengetegen keresik. Utóbbiba nem meglepő módon olyanok tartoznak, mint a kézmosás, a maszk- vagy kesztyűviselés.

Forrás: Snapchat