Nehéz még egy olyan gyorsétterem láncot találni, amely annyira lelkesedne a közösségi médiáért, mint az amerikai Taco Bell. Szinte egyértelmű lépésnek tűnt, hogy a cég most a SnapChat szolgáltatást is beépítette az eszköztárába, amely lehetővé teszi, hogy valós időben képek küldésével és fogadásával chateljenek a felhasználók. A Taco Bell legújabb húzását a Twitteren jelentette be – egy másik közösségi hálózaton, ahol megszállottan promotálta a menüjét is – írja a The Verge.

tacobell-tweet1

A Taco Bell először csak annyit közölt a SnapChat követőinek légiójával, hogy aznap „titkos bejelentést” fog tenni. Ahogyan az előre is megjósolható volt, nem tartott sokáig a felhasználóknak, hogy elkezdjék üzenetekkel bombázni az étteremláncot. Itt egy példa ezek közül, amely megosztásra is került:

tacobell-tweet2

A Taco Bell korábban is demonstrálta, milyen jól ért a közösségi marketinghez azzal a reklámmal, amely felhasználók által feltöltött Instagram fotókra épült. Szerencsére a SnapChat természetéből fakadóan nagyon valószínűtlen, hogy a hozzájárulásokat valahol máshol fogják felhasználni.