Ha van egy dolog, amire mindenképpen használjuk a Twittert, az az, hogy mindenkivel tudatjuk, ha valami idegesít minket. Sokan a nem megfelelő szolgáltatás vagy megkérdőjelezhető döntések miatt kritizálnak például egy céget. Ám mi történik, ha a vállalat is beszáll a játékba? – kérdezi a SimplyZesty.

Néhány kanadai azért kritizálta a Taco Bell gyorsétterem láncot, mert az egyik terméke, melynek neve „Doritos Locos Taco” (DLT), nem elérhető az országban és véleményüknek a Twitteren is hangot adtak. Végül elérték, hogy a kanadai éttermekben is megvásárolható legyen a különleges taco, de a cég nem bírta ki, hogy előtte még egy okos húzással álljon elő.

A kritizálókat meghívta a cég Twitteren, hogy szó szerint egyék meg korábbi szavaikat: a DLT tacóra ráíratták a kritikákat, amik feledésbe (illetve a gyomrukba) merültek, amint elfogyasztották az ételt. Nem csak egy briliáns ötlet, de megmutatja azt is, mennyire hozzáértő a márka, ha online interakcióról van szó.