hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Van egy generáció (Z), akik úgy nőttek fel, hogy szeptember 11 csak egy dátum nekik, amiről az öregek mindig felhördülnek, a 2008-as világválságról meg semmit nem tudnak, maximum annyit, hogy volt ilyen. Ez a generáció uralja a TikTokot, és ennek a generációnak a koronavírus-járvány kirobbanása az első világméretű katasztrófája. Próbálják is valahogy feldolgozni. Van aki sír, mert úgy gondolja elkapta:

https://www.tiktok.com/@ann_haylen/video/6798175464734215430?referer_url=https%3A%2F%2Fwww.theguardian.com%2Fworld%2F2020%2Fmar%2F12%2Fcoronavirus-outbreak-tik-tok-memes&referer_video_id=6798175464734215430

Van aki a generációjára jellemző sötét humorral próbálkozik:

https://www.tiktok.com/@liabea/video/6803048424464829701?referer_url=https%3A%2F%2Fwww.theguardian.com%2Fworld%2F2020%2Fmar%2F12%2Fcoronavirus-outbreak-tik-tok-memes&referer_video_id=6803048424464829701

És persze sok olyan van, akik csak háborognak, hogy ez az egész vírushiszti keresztülhúzta a programjaikat, vagy éppen teljesen elkeseredtek, hogy itt a világ vége.

A TikTokon már 5.5 milliárd találat van a #coronavirus hashtagre, és érzi is a kínai cég, hogy kezdeni kell valamit a dologgal. Egyrészt, ők is irtják a hoaxokat, hibás információkat, kamu kezeléseket, másrészt a WHO-val összedolgozva oktatják is a fiatalokat, hogy mi az igazság, hogyan tudsz védekezni ellene (kézmosással, emberek kerülésével), hátha így némileg utat mutatnak és csökkentik a fiatalok kétségbe esését.

Forrás: Guardian