“Amerika legdemokratikusabb ruhamárkája”- ez az Old Navy szlogenje, és ezt a legújabb reklámjukkal bizonyítani is szerették volna. Az egész egy TikTok bejegyzésből indult, amelyben egy felhasználó arról írt, hogy az iskolái órán éppen a valaha volt legjobb reklámot készítik az Old Navy-nek.
Valamiért sokakat érdekelt a végeredmény, annyira, hogy a hír az Old Navy-hez is eljutott. A márka kitalálta, hogy a reklámnak a kommentelők lesznek a társ-alkotói, és az egszet az ő ötleteik alapján rakják össze. Az eredmény pedig egy 60 másodperces reklám lett, amelyben megjelennek a kommentelő rendezők olyan utasításai, mint hogy ugróiskolázzanak a gyerekek, vagy hogy sok apuka táncoljon, meg legyenek benne lassított ugrások. Az egész nem egyszeri alkalom, a márka arra kérte a követőit, hogy osszanak meg velük továbbra is ötleteket a 2022-es évre vonatkozóan.
Forrás: ADweek