hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Most, hogy véget ért az olimpia, és mindenki levonja a maga tanulságait, legyen szó a sportolók teljesítményéről, vagy a most bemutatkozó sportok sikeréről, mi közösségi média szempontjából értékeljük a látottakat. 

A csatát a TikTok nyerte, az emberek megőrültek a tudattól, hogy egy-egy sportoló miután átveszi az érmét, nekiáll TikTok videókat készíteni, és azonnal meg is osztja. A #olimpicTok sikere hatalmas lett, és teljesen új típusú élményt jelentett a felhasználóknak, mintha csak a közvetítéseket látták volna. 

A legnépszerűbbek azok a kulisszák mögötti életet bemutató videók voltak, amelyekben a sportolók egy napjába vagy éppen az olimpiai faul életébe lehetett betekintést nyerni. Az ilyen videók sokszor több tízmilliós nézettséget is elértek. Az újrahasznosítható kartonágyak tesztjén túl az ausztrálok szerenádján át a kosarasok, akik tanulják, hogyan kell nyakkendőt kötni a nyitóceremónia előtt, mind olyan videók, amik a hivatalos közvetítésekből kimaradtak. 

A többi közösségi oldal is népszerű volt, emlékezetes például a műugró Tom Daley kötögetése az úszócsarnokban, aminek a végeredményét meg is osztotta az Instagramján, ahogyan az is, hogy az érmének is kötött egy kis szütyőt, de összességében a legnépszerűbb olimpiai csatorna a TikTok lett, ahol a sportolók magáról a sportról viszonylag keveset, önmagukból viszont sokat megmutattak. 

Forrás: BBC