A TikTok megkönnyítené az alkotók és a márkák közötti kapcsolatfelvételt egy új, „Open Applications” nevű folyamattal, amely lehetővé teszi a márkák számára, hogy közzétegyék a közelgő kampány részleteit, amelyekre az érdeklődő alkotók az alkalmazásban reagálhatnak.
A TikTok ezt már február óta teszteli, most azonban több felhasználó számára elérhetővé válik, és minden márka hozzáférhet ehhez a TikTok Alkotói Piacterén, amely lehetőséget biztosít a vállalkozások számára, hogy felkeltsék az alkotók érdeklődését kampányaik felépítésében.
Minden alkotói anyag tartalmaz egy rövid bemutatót vagy koncepciót a márkakampányhoz, példákat az általuk készített releváns TikTok-videókra, elérhetőségeket és a javasolt honoráriumot. Azáltal, hogy lehetővé teszi az alkotók számára, hogy kampányötleteiket ajánlják a márkáknak, az Open Applications megkönnyíti olyan alkotók fellelését, akik egyedi történetekkel és a márkához fűződő kapcsolatokkal rendelkeznek, olyan tulajdonságokat, amelyeket egy egyszerű alkotói kereséssel nehéz megtalálni.
Tehát ez olyan, mint egy meghallgatási folyamat a TikTok alkotói számára, amely ideális esetben több lehetőséget biztosít a márkáknak arra vonatkozóan, hogy kikkel dolgozzanak együtt, ugyanakkor több márka-együttműködési lehetőséget biztosít a felhasználóknak is.
Miután az alkotók elkészítették a bemutatóikat, megtekintheti a beküldött anyagaikat az alkalmazásban.
A legrelevánsabb alkotók gyorsabb megtalálása érdekében az Open Applications preferenciaszűrőket és szűrési kérdéseket tartalmaz a létrehozási folyamatban. Szűkítheti a jelentkezők körét a közönség demográfiai adatai, a követők száma, a hely, a márka iránti érdeklődés, a releváns tapasztalat stb. szerint. Ha konkrét alkotóra gondol, őket is meghívhatja, hogy jelentkezzenek.
Az új folyamat használatához a márkáknak először igazolniuk kell a TikTok Creator Marketplace- fiókjukat, majd létre kell hozniuk egy „Open Applications” kampányt, utána pedig mehet a fentebbi folyamat.
Hogy mikor lesz elérhető széles körben, pláne nálunk, azt nem tudjuk, de reméljük nem kell rá sokat várni.
Forrás: Social Media Today