A TikTok új dolgot vezet be a félretájékoztatás mérésére a platformján. Ez az új mérce a potenciálisan félrevezető tartalmak elérését és elköteleződését fogja nyomon követni. A cél, hogy a hirdetőknek több átláthatóságot és biztosítékot nyújtsanak a kampányaik márkabiztonságáról.
A hirdetők egyre inkább aggódnak amiatt, hogy hirdetéseik káros vagy félrevezető tartalmak mellett jelennek meg. A félretájékoztatás kockázatának számszerűsítésével a TikTok célja, hogy helyreállítsa a bizalmat a hirdetők körében és enyhítse a márkabiztonsági aggodalmaikat.
A TikTok harmadik fél szervezetekkel együttműködik a félretájékoztatás mérése pontosságának ellenőrzésére. Ez az együttműködés biztosítja a mérce hatékonyságának független értékelését és segít megalapozni annak hitelességét.
A félretájékoztatás az egész közösségi média platformokon elterjedt probléma. A TikTok erőfeszítései a mérésére és enyhítésére pozitív példa lehet a többi platform számára, már ha egyáltalán foglalkozni akarnak vele, lásd X.
Forrás: Social Media Today