A TikTok elindította az úgynevezett Creativity Program bétaverzióját, aminek a célja, hogy a platformon jelen lévő alkotók több bevételhez jussanak.
Ahogy ők írják, a Creativity Program bétaverziója célja, hogy segítse az alkotókat kreativitásuk előmozdításában, magasabb bevételi potenciál megteremtésében és izgalmasabb, valós lehetőségek feltárásában. A program béta verziója a bevételszerzési eszközeik kínálatának legújabb tagja, amely minden szintű alkotót támogat.
A jelenlegi Creator Fundtól eltérően a TikTok kreativitási programjának célja, hogy jutalmazza az alkotókat a hosszabb videók közzétételéért, és csak az egy percnél hosszabb tartalom jogosult a támogatásra. Ehhez jöhet az a hír is, hogy hamarosan akár fizethetünk is, ha valamilyen videót meg akarunk nézni a Tiktokon.
A Creativity Program bétaverziója kezdetben csak meghívással lesz elérhető az alkotók számára, majd az elkövetkező hónapokban minden jogosult Egyesült Államokbeli alkotó számára elérhetővé válik. Ott, ahol a legjobban támadják a világon a platformot amiatt, hogy a kínai államnak kémkedik, amit természetesen ők tagadnak.
Amúgy egyelőre nem tudni, hogy pontosan mit is jelent ez a Creativity Program, hogyan is lesz pontosan pénz, azt hogyan számolják ki, de kénytelen lépni a Tiktok, mert ilyen szempontból a Youtube nagyon előtte van, az ráadásul már világszerte elérhető minden alkotó számára.
Forrás: Social Media Today