Megújul a Tinder, aminek az oka Jim Lanzone szerint az, hogy a COVID megváltoztatta azt is, ahogyan az emberek használják az alkalmazást. Mostanra sokkal inkább olyan lett az egész, mint egy közösségi oldal, ahol az emberek nem csak úgy jobbra-balra húzogatják a jelölteket, hanem előtte szeretnének virtuálisan beszélgetni is az illetővel. A Z generáció tagjaira jellemző leginkább, hogy inkább beszélgetnének első körben, és mivel mára a felhasználók fele közülük kerül ki, így meghallgatta a cég az igényeket. 

Lanzone azt mondja, hogy az elmúlt 15-18 hónapban 19 százalékkal több üzenetet küldenek a felhasználók, és a beszélgetések is 32 százalékkal hosszabbak. A fiatalabb felhasználók több mint fele szervezett már online randit, harmaduk pedig egyéb online programokat is, mielőtt élőben is találkozott volna a kiválasztottal. 

A megváltozott igények figyelembevételével már lehet rövid videókat is hozzáadni a profilhoz, illetve lehetőség van arra, hogy bizonyos tulajdonságok alapján találjanak jelölteket, például ha olyan társat keresnek, aki egészen biztosan szereti az állatokat, vagy a mondjuk a túrázást. Ezen kívül lehetőség lesz arra, hogy az előtt chateljen valakivel, mielőtt jobbra vagy balra húzná, vagyis kinyilvánítaná, hogy tetszik-e neki a másik. 

Ennek ellenére Lanzone továbbra is hangsúlyozza, hogy nem szeretnének egy újabb közösségi oldal lenni, csak meg kell felelni annak, ahogyan a fiatalabb generáció használja az internetet, vagyis hogy ők például már leginkább videókban gondolkoznak, és a hitelességet keresik, nem a tökéletességet. 

Forrás: BBC