A Track Social minden hónapban több százezer márkák által létrehozott Facebook posztot követ. Most megérkeztek a 2013 februárjában leginkább lájkolt bejegyzések is – írja a Business 2 Community.

Februárban láthattunk néhányat, amelyek a hónap nagyobb eseményeivel, például a Valentin nappal foglalkoztak (Walt Disney World) vagy a Superbowllal (ESPN); néhány új terméket jelentett be (Playstation), mások üzletkötésről szóltak (Subway, McDonald’s). Némelyik bejegyzés azt javasolta, hogy csókoljuk meg azt a lányt (Disney), néhány meg arra, hogy messziről kerüljük el (UFC).

A Chanel pedig valami igazán különlegeset vitt véghez: több, mint 14 ezer lájkot gyűjtött egy videó poszttal, ami sosem könnyű, hiszen jelentős odafigyelést követel meg a felhasználótól.

rankheader_1

img1

rankheader_2

img2

rankheader_3

img3

rankheader_4

img4

rankheader_5

img5

rankheader_6

img6

rankheader_7

img7

rankheader_8

img8

rankheader_9

img9

rankheader_10

img10