Mostanában egyre több jelentés érkezik azzal kapcsolatban, hogy a legmenőbb influencerek elhagyják a Snapchatet, és inkább az Instagramot használják. Ez nem annyira meglepő, hiszen az Instagram Stories most már 250 millió felhasználónál tart, míg a közösségi oldal teljes felhasználóinak száma elérte a 800 milliót. Mit jelenthet ez a hirdetőknek?
Ha ez nem lenne elég, akkor hamarosan az Instagram Stories bejegyzéseinket közvetlenül posztolhatjuk Facebookra is, amivel a jövőben még több felhasználót tudunk elérni. Nyilván az is szempont, hogy az Instagram egyre több lehetőséget biztosít a hatékony influencer marketinghez, amivel jelentősen megkönnyítik a kollaborációk követhetőségét.
A MediaKix végül összehasonlította a Snapchat és az Instagram Stories használatát a vezető influencerek körében, és azt az eredményt kapták, hogy 33 százalékkal csökkent a Snapchat alkalmazása ezekben a körökben.
Ez az eredmény értelemszerűen mindazok számára jó hír, akik elsősorban az Instagramon szeretnének hirdetni, ráadásul ez is azt igazolja, hogy a képmegosztó platform szinte megállíthatatlan. Viszlát Snapchat?
Hogy miért is éri meg az Instagramon hirdetni jövőre, arról itt számoltunk be:
Az Instagram Stories legújabb eszközeiről pedig itt adtunk hírt:
Forrás: Social Media Today