A Twitter ügyvezetője és társalapítója, Jack Dorsey azokhoz fordult segítségért, akik a legjobb ismerik a Twitter által nyújtott felhasználói élményt: a felhasználókhoz.
@Jack egy tweetben kérdezte meg a Twitter közönségét arról, hogy szerintük milyen frissítéseket kéne bevezetniük 2017-ben. A Twitter 2016-ban sokat szenvedett, gondoljunk csak a nem túl kielégítő számokra még az év közepén, majd az eladása körüli problémákra – igaz, végül 2016 végére a Twitter összeszedte magát, habár Doresyt sok támadás éri a befektetőktől és részvényesektől a felhasználószám lassú növekedése miatt.
A tweet után a felhasználók több érdekes tippet is adtak az ügyvezetőnek. Ezeket gyűjtötte össze egy rövid listában az Adweek:
- A tweetek utólagos szerkesztésze
- Twitter-listák rendszerezése
- A beszélgetési élmény javítása toolokkal
- Könyvjelzők létrehozása
- Témák, beszélgetések követési lehetősége
- Lehetőség beszélgetések kiemelésére
- Hatásosabban válogatott hirdetések
Nos, apró ötletek… De sok kicsi sokra megy!
Doresy mellesleg az ötletet Brian Cheskytől, az Uber ügyvezetőjétől leste, aki ugyancsak Twitteren kkérdezte meg az Uber használóit a kívánt fejlesztésekről. Jack másik cégével, a Square-rel kapcsolatban is feltette a kérdést.
Forrás: Adweek