A közösségi média megváltoztatta a lakossági üzletágat.

Mivel sok cégnek olyan komoly fenyegetésekkel kell számolni, mint az Amazon és más nagy online kereskedő egyre növekvő népszerűsége, a segítő kéz nem is jöhetett volna jobbkor. Köszönhetően az olyan platformoknak, mint a Twitter és a Facebook, mindenféle formában működő és nagyságú cégek felépíthetnek egy elkötelezett közönséget, amelynek segítségével növelhetik a tudatosságot, fellendíthetik a honlapjukat és az értékesítést.

Ez az infografika megmutatja közelebbről, hogy a Twitter milyen hatással volt a következő 5 nagy márkára: LG, Virgin America, Cadbury, Cirque Du Soleil és Porsche.

Az @LGTicketHunter például egy exkluzív Twitter kincsvadászatot indított a #LGTicketHunter nevű promotált trendre építve. A @CirqueDuSoleil Twitteren promotált fiókokat használt arra, hogy megnövelje követői bázisát és aztán fizetett tweetekkel jelentették be az akciókat, a turnék időpontjait, valamint gyarapították a jegyeladásokat is.

twitter-impact-brands