A WWF (World Wildlife Fund) dán képviselete a Snapchat pillanatnyi természetét kölcsön véve mutatja meg, milyen gyorsan történhet meg, hogy veszélyeztetett fajok eltűnnek a Föld színéről – írja az AdWeek.

Egyúttal a szelfi műfaját is bevetik, amely már annyira elterjedt a marketingben is. A „#lastselfie” (#utolsószelfi) reklámok 5 veszélyeztetett állatfajt mutatnak meg és mindegyik ugyanazzal az üzenettel zárul: „Ne hagyd, hogy ez legyen az #utolsószelfim!”.

A szervezet arra bátorítja a Snapchat felhasználóit, hogy készítsen fotókat a hirdetésekről és az alkalmazás segítségével küldje el a barátainak.

„Tulajdonképpen a Snapchat a való életet tükrözi. A képek, amiket ott látsz, átmenetiek, azonnaliak, egyediek és csak néhány másodpercig élnek. Akárcsak ezek a veszélyeztetett állatok” – magyarázza a #lastselfie kampány egyik videója.

A #lastselfie kampányt az UncleGrey és a 41?29! ügynökségek közösen jegyzik.