A foci-vb június 12-én indul, amire az Adidas is készül. Új reklámjában – melynek a szombati publikálása óta több mint 28 millió megtekintése van – Lionel Messi álmodik a futball-világ legrangosabb eseményéről. A nézőknek már csak azt kell eldönteni, jó vagy rossz-e az az álom – írja az AdWeek.

A háttérben Kanye West még meg nem jelent dala, a „God Level” szól. A szlogen, „All in or nothing”, valódi választásra sarkall: a videó végén két gomb jelenik meg. Az „all in” energiával teli képek sorát hozza el és felajánlja a lehetőséget, hogy bekövesd az Adidas VB-vonatkozású Twitter fiókjait (@adidasfootball, @TeamMessi és @brazuca) vagy hírlevélre is feliratkozhatsz. A „nothing” gomb vizualitásban visszafogottabb illusztrációkat sorakoztat fel, majd újra felugrik a lehetőség, hogy mindent beleadj és az „all in” megoldást válaszd.