hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Egy teljesen új kezelőfelületet tesztel az Instagram, ami hatással lehet a tartalmi stratégia kialakítására főleg azoknál a márkáknál és felhasználóknál, akiknél a történetek vannak fókuszban. 

A tesztelés alatt álló felület lényege, hogy tulajdonképpen elrejti a bejegyzéseket bizonyos képkockaszám után. A kiszivárgott fotók alapján első körben csak három képkockát jelenítenek meg egy olyan funkcióval, amire kattintva az összes elérhetővé válik. Vagyis az új kezelőfelületen nem automatikusan látnánk a felhasználók összes sztori-bejegyzését, hanem manuálisan kellene jelezni, hogy többre vagyunk kíváncsiak. Ezzel pedig valószínűleg sokan csak az első három kockát látják majd a bejegyzéseknél, mert ha valaki éppen nem figyel, vagy nem elég gyors, akkor könnyen a következő felhasználó sztorijára ugrik, és fel sem tűnik, hogy kihagyott még néhány kockát. 

Az Instagram megerősítette, hogy tesztelik a funkciót, de ennél bővebben nem akartak az újításról beszélni. 

Forrás: Social Media Today