A nőket nem kell sokat győzködni arról, hogy bőrápoló termékeket vásároljanak. És ami a férfiakat illeti, nos… őket sem. A Kiehl’s vásárlóközönségének egyharmadát ők teszik ki, ám a márka úgy gondolta, kellene egy kis plusz erőfeszítés, hogy most az öregedés elleni bőrápolók iránt is felkeltsék az érdeklődésüket. Így aztán a cég összefogott a Marvellel és megjelentetett egy limitált szériás képregényt, melynek címe „Captain America: Transformation & Triumph” (azaz Amerika kapitány: Transzformáció és Győzelem). A célja, hogy promotálják a Kiehl’s férfiaknak kifejlesztett ráncosodást gátló termékeit – írja a Fastcocreate.com.

A képregény jelenleg ingyen beszerezhető a Kiehl’s üzleteiben, ha a vevő bármely terméket megvásárolja, valamint online is elérhető, sőt a Wall Street Journal egyik számában is megjelent.

1683168-inline-inline-1-kiehl-s-enlists-captain-america-to-prove-real-men-moisturize

Nem tartott sokáig a két félnek eldönteni, hogy Amerika kapitány a megfelelő hős a Kiehl’s számára. A képregény karakter és a márka ugyanis rendelkezik néhány közös tulajdonsággal. Először is a Kiehl’s egy amerikai cég, amely a termékeit is Amerikában állítja elő és mi lenne „amerikaibb” Amerika kapitánynál? Ráadásul a története szerint Steve Rogers, akiből később Amerika kapitány lesz, Manhattan Lower East Side nevű térségéből származik, a Kiehl’s cégét pedig a szomszédos East Village-ben indították útnak. Így mindkettőnek erősek a gyökereik ugyanabban a közösségben.

Emellett a Kiehl’s 1851-ben került megalapításra, Amerika kapitányt pedig 1941-ben mutatták be a képregények rajongótáborának, így mindkettő jó ideje van jelen. És a Kiehl’s „szerencséjére”, a kapitány még ennyi év után is remekül tartja magát:

1683168-inline-slide-3-kiehl-s-enlists-captain-america-to-prove-real-men-moisturize

1683168-inline-slide-5-kiehl-s-enlists-captain-america-to-prove-real-men-moisturize