Bár hazánkban a Twitter nem túl elterjedt még az emberek körében és így a cégek sem használják ki igazán a benne rejlő marketing lehetőségeket, de Amerikában már igen komoly szerepe van a cégek kommunikációjában. Legutóbb a KitKat csokoládé és az Oreo keksz mérték össze tudásukat egy ártatlannak induló bejegyzés nyomán…
Történt, hogy egy Twitter felhasználó, Laura Ellen közzétett egy bejegyzést:
Mely szabad fordításban nagyjából annyit jelent, hogy a hölgy megállapította magáról, hogy elég komoly csokoládé függő, hogy követi a Kitkat és az Oreo márkákat is Twitteren.
Alig 2 nap elteltével a KitKat reagált Laura tweet-jére:
Szabad fordításban kb. azt írta: „A harc Laura Ellen kegyeiért elkezdődött! Oreo, most Te lépsz!” . Majd a fenti képet csatolta, ahol az ismert Tic-Tac játékot szimbolizálták, ahol az X-et két KitKat csokiszelet jelezte. Nem kellett sokáig várni az Oreo válaszára:
„Bocs, KitKat, nem tudtunk ellenállni”. 🙂
Ezzel a zseniális válasszal egyszerre kerülték el a csatározást és nyerték el mindketten Laura (és még számos Twitter követő) megérdemelt elismerését. 🙂
Forrás: BuzzFeed