A kozmetikai márka bejelentette, hogy felfüggeszti az Instagram, Facebook, TikTok és Snapchat fiókjait, és csak akkor térnek vissza, ha úgy érzik, hogy a felhasználók számára ezek biztonságosabb felületek lesznek.
A Lush a világ egyik legismertebb kozmetikai márkája, és hiába népszerűek a fiatalok körében, most úgy néz ki, hogy mégis lekapcsolódnak a közösségi oldalakról, amiket a Lush egészen egyszerűen “sötét és veszélyes sikátorokhoz” hasonlított. Két közösségi oldalon maradnak, az egyik a Twitter, a másik a Youtube lesz. A döntés minden országra érvényes, ahol a cég jelen van.
“Az egész életemet azzal töltöttem, hogy a termékeimben elkerüljem a káros összetevőket. Mára óriási mennyiségű bizonyíték van arra, hogy a közösségi média használatával kockázatnak vagyunk kitéve. Nem vagyok hajlandó kitenni a vásárlóimat ennek a kárnak, úgyhogy ideje kivenni ezt az összetevőt.” – mondta a Lush társalapítója, Mark Constantine a sajtóközleményben.
Korábban már egyszer eldöntötték, hogy otthagyják a brit fiókjaikat, de a világjárvány miatt visszatértek. Hogy egészen pontosan milyen követeléseket támasztottak a közösségi oldalakkal szemben, azt nem tudni, így azt is nehéz lesz mérni, hogy milyen sikereket érnek el ezzel. Egyelőre azt írták, hogy remélik, a vállalatok idővel hatékonyabb szabályokat vezetnek be, és a nemzetközi szabályozási kérdések is kiforrottabbak lesznek, így visszatérhetnek az oldalakra.
A témáról Forgács Mariann, a Be Social ügyvezetője is beszélt a Life TV műsorán, amit itt lehet megnézni.
Forrás: Lush