Ráncfelvarrást kapott az oldal.
Csütörtökön már többen találkozhattak a Play Áruház új felületével, de aki egyelőre még nem látta, az várhatóan az elkövetkezendő hetekben megkapja az új dizájnt. Az új főoldalon már jobban tudunk keresni, és a felfedezést is könnyebbé tették – írja a Mashable.
A kezdőoldalt rögtön két részre osztották a fejlesztők, Alkalmazások&Játékok, illetve Szórakozás blokkokra. Az utóbbi részben találjuk a Google Play gyűjteményeit, a zenéket, filmeket, könyveket, stb. Az első részben pedig az okostelefonokra és tabletekre letölthető alkalmazásokat, játékokat. A frissített Play Áruházban nem csupán lefele vagy felfele, hanem oldalra (jobbra és balra) is tudunk lapozgatni a kínálatok között.
A Google a színfalak között ezeken felül a felhasználók igényeit is próbálja kielégíteni, a jobb ajánlásokkal és a minél több releváns találattal.
A Play Áruháznak ma már több mint egymilliárd aktív felhasználója van.