A TikTok amerikai irodája nemrég üzleti partnereket keresett meg, hogy a hirdetési lehetőségekről tájékoztassa őket, aminek köszönhetően kiszivárgott néhány olyan mutatószám, amiket a cég egyébként legendásan nem kommunikál. 

Ebből kiderül, hogy 2020 októberében a TikTok saját adatai alapján az alkalmazásnak 732 millió aktív havi felhasználója volt, ebből nagyjából 100 millió az Egyesült Államokban. Ez a szám valószínűleg azóta emelkedett. 

Az is kiderült, hogy egy felhasználó naponta átlagosan 19 alkalommal nyitja meg az alkalmazást. Ez már egyébként egy 2021 januári adat, de azt nem részletezik, hogy ez csak az amerikai felhasználókra vonatkozik-e. Szintén januári adat, hogy naponta 89 percet, vagyis nagyjából másfél órát töltenek a felhasználók az applikációval. 

A demográfiai adatokból az derül ki, hogy a Z-generáció használja még mindig a legaktívabban. A felhasználók 17 százaléka 13-17 éves, 42 százaléka pedig 18-24 éves. Az üzleti lehetőségekről pedig azt írják, hogy a felhasználók 47 százaléka vett már valamit, amit a TikTokon látott, és 67 százalék állította, hogy az alkalmazás ösztönözte őket vásárlása akkor is, ha egyébként nem is akartak venni semmit.