Az Adobe „Creative Days”, azaz Kreatív Napok kezdeményezése alkalmából egészen zseniális ötlettel állt elő: egy finn buszmegállóban valós időben photoshopnak vetették alá a várakozó járókelőket – írja a Fastcocreate.com.
A Photoshop művész Erik Johansson egy kis real-time retusálás segítségével döbbentette meg a városlakókat, akik gyanútlanul várták a következő buszt, míg észre nem vették az ad hoc hirdetést, melyben főszerepet kaptak.
A buszmegállóból eltávolították az éppen kitett „A Föld után” mozi posztert és egy fekete képernyővel helyettesítették. Johansson ezután elbújt egy közeli furgonban és lefényképezte a megállóban várakozókat nagy felbontású objektívvel… akár egy kukkoló. Persze ahelyett, hogy valami törvénytelen tevékenységbe fogott volna, eltorzította a képen szereplő személyt, majd kivetítette a mellette lévő hirdetési felületre.
Van, akit egy üvegbe tesznek bele, akár egy antik kishajót, van, aki moziplakát szereplője lesz sőt, vannak, akik egy esküvői torta tetején végzik boldog kis marcipánfigurákként – miközben a buszmegállóban mindenkiből kitör a nevetés. Minden hirdetést a #creativedays hashtag díszíti, így a nézők tudják, merre keresgéljenek az Adobe újabb akciója után.