Az Amazon kapcsolata a Facebokkal „bonyolultról” nemsokára megváltozik arra, hogy „kapcsolatban”. Az online kereskedő elkezdte értesíteni ügyfeleit, hogy hamarosan termékértékeléseket és „kívánságokat” fog mutatni Facebook ismerőseiktől. Ha például az Amazon Chromecast listázását böngészed, a cég tudatni fogja veled, ha valamelyik Facebook ismerősöd értékelte már a terméket vagy nem éppen titkosan jelzi, hogy szeretné, ha valaki ezt megvásárolná neki – írja az Engadget.

amazonfacebook

Nem ez az első alkalom, hogy az Amazon a Facebook közösségi hálójára támaszkodik: idén már elindították a születésnapi ajándék szolgáltatást, amellyel a Facebook ismerőseidnek vehetsz valami szépet és megkérheted másokat, hogy ehhez járuljanak hozzá. Az Amazon új funkciói beállíthatóak annak „Social Settings” (Közösségi beállítások) oldalán és csak akkor lesz megjelenítve a kívánságlistád, ha úgy döntesz. Jó, ha emlékszel erre akkor is, amikor éppen értékelést írsz egy termékről!