A legtöbb kreatív kampány, amely külső helyszínen játszódik, valamilyen szintű részvételt igényel. Lehet ez tánc, egy útlevél felmutatása, részvétel egy versenyben vagy mindössze a nyakkendőd leadása, és még folytathatnánk a sort. A leggyakrabban tehát valamilyen tevékenységet kell elvégezned, hogy kapj valamit cserébe, így az Amstel legutóbbi megközelítése mindenképpen frissítő – írja a SimplyZesty.

A bolgár NEXT-DC ügynökség fogta ezt a koncepciót és a feje tetejére állította egy különleges italautomatával. Lényegében annyi volt a járókelők dolga, hogy a gép előtt álljanak, ne tegyenek semmit három percen keresztül és máris kaptak egy ingyen sört. Az ötlet arról szól, hogy az Amstel segít neked megpihenni és kitisztítani a fejedet egy hosszú nap után. Miután sok márkától láttuk, ahogyan őrültségekre veszi rá az embereket, jó látni egy olyat, amely másképp gondolkodik. Néha a kevesebb tényleg több.