Hogyan használják a szülők a közösségi médiát, és hogyan érdemes megszólítani őket?

A Pew Research Center azt vizsgálta legutóbbi kutatásában, hogy hogyan használják a szülők a közösségi médiát, illetve milyen eltérések vannak az anyák és apák használati szokásai között. A tanulmány során arra jutottak, hogy a szülők 75 százaléka használja a közösségi médiát, viszont az anyák azok, akikhez jobban el lehet érni. Ugyanakkor mindkét szülő használja a közösségi médiát arra, hogy információt szerezzenek.

dreamstime_s_48051344

Ha azt nézzük, hogy kit jelölnek ismerősnek, barátnak, akkor különbséget látunk a szülők, és azok között, akik nem szülők. A szülők inkább a rokonaik, szomszédaik ismeretségét keresik a közösségi médiában, míg akik nem szülők, ők a “valódi” barátaikat.

A válaszadók 31 százaléka mondta azt, hogy a szülőséggel kapcsolatos kérdésekre a közösségi médiában próbálják megtalálni a válaszokat, 71 százalékuk pedig válaszol is ezekre a kérdésekre. 59 százalékuk nyilatkozott úgy, hogy információszerzésre használják a közösségi médiát, itt pedig inkább az anyukák domináltak, az apukák már kevésbé használják ezt tudásszerzésre.

Az is kiderült, hogy főleg az édesanyák lépnek kapcsolatba gyakran az ismerőseikkel a közösségi médiában, az apák erre a kérdésre többnyire azt a választ adták, hogy ritkán.

(via)