hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Többé nem kell üzleti vagy kiemelt fiók ahhoz, hogy termékeket jelöljön meg egy felhasználó a bejegyzéseiben az Instagramon. A funkció egyelőre csak az Egyesült Államokban él, de hamarosan máshol is bevezethetik, hiszen ez egy újabb lépés afelé, hogy a platform egy hatalmas e-kereskedelmi központtá alakuljon, ahol bárki egy gombnyomással tud olyan kardigánt vásárolni, mint amilyen az ismerőse visel. 

A termékcímkézést 2016-ban vezették be, később videós bejegyzésekben, és sztorikban is elérhetővé vált a funkció, majd később közvetlenül a címkére kattintva lehetett megvásárolni a termékeket. Most egyszerűen, ugyanúgy, ahogyan személyeket jelölne meg a felhasználó, már nem csak márkát, de közvetlenül a terméket is megjelölheti. A Meta szóvivője azt is elmondta, hogy tesztelnek egy olyan megoldást, ami lehetővé teszi az alkotók számára, hogy jutalékot kapjanak a címkézett termékekből született eladások után. 

Az is kiderült, hogy hetente 1,6 millióan jelölnek meg már most is legalább egy terméket. A funkció kiterjesztése a teljes felhasználói bázisra – amely a pletykák szerint 2 milliárd fő – az organikus, nem szponzorált bejegyzéseken keresztül segít a termékek láthatóságának bővítésében, ami egy teljesen új piacot nyithat meg azoknak a felhasználóknak, akik meg akarják osztani az általuk használt termékeket barátaikkal és a családdal. 

A cégtulajdonosok értesítést kapnak, ha valamelyik terméküket megcímkézik,  a címkézett termékeket tartalmazó bejegyzések megjelennek a vállalkozás erre szolgáló lapján a profiljukban. A márkák arra is lehetőséget kapnak, hogy a platformon mindenki címkéit be- vagy kikapcsolják fiókbeállításaikban.

Forrás: The Verge