Voltatok már úgy, hogy az utcán megpihentetek volna, letettétek volna valahova a nehéz táskátokat, valaminek nekidöntöttétek volna a bicikliteket, esetleg az eső elől kerestetek menedéket vagy a cipőfűzőtöket akartátok bekötni? Az IBM úgy gondolja, hogy a városi lét időnként kifejezetten kényelmetlen lehet és a városok megtervezésekor gondolni kellene a polgárok igényeire – írja a Fastcocreate.com.

1683133-slide-slide-1-ibms-functional-ads-help-make-cities-smarter

Sok márka beszél arról, hogy kommunikációs teljesítményüket aktívan hasznosítják, de általában csak applikációkról, digitális vagy közösségi programokról esik szó. Az IBM a hasznosság jegyében azonban tényleg újraálmodott a hagyományos outdoor hirdetéseket.

1683133-slide-slide-2-ibms-functional-ads-help-make-cities-smarter

Egy sor olyan óriásplakátot készíttettek, amelyek funkcionális felületekként is szolgálnak, a „People For Smarter Cities Project”, azaz az „Emberek az okosabb városokért projekt” keretében. A kampány célja, melyet az Ogilvy & Mather France ügynökséggel közösen jegyeznek, hogy az előrelátó polgárokat és helyi vezetőket arra ösztönözze, tegyék okosabbá és ezáltal jobbá a környezetüket.

IBM & Ogilvy France Create Ads With A New Purpose in its latest “People For Smarter Cities” from Ogilvy Paris on Vimeo.