A presztízsmárkák – a szépség-, a divatipar, a kereskedelmi- és a hotelszakma, valamint az óra- és ékszerpiac szektoraiban – egyre jobban támaszkodnak a Facebook tulajdonában lévő fotó-és videómegosztó hálózatra, az Instagramra, ami a marketing erőfeszítéseiket illeti. Ezt mutatta ki az L2 átfogó kutatása – írja az AllFacebook.
Az L2 250 ilyen prémium márka Instagram-használatát vizsgálta meg és a következőket találta:
- 92%-uknak van Instagram fiókja
- 75% posztol videókat Instagramon
- hetente átlagosan 5 fotóposztot és 0,38 videót publikálnak
- a presztízsmárkák fotóposztjai iránt mutatott elköteleződés 1,5-szer több, mint a videóposztoknál
- a presztízsmárkák 14%-a integrálja felhasználók generálta tartalmait Instagramról egyéb márkázott oldalain
- 54%-uk linkeli be Instagram fiókját a Facebook oldalán
- az Instagram felhasználók 60%-a az USA-n kívül van
- egy Instagram felhasználó átlagosan 257 percet tölt az oldalon egy hónapban
- az Instagram másodpercenként 1000 kommentet, 8500 lájkot generál, egy nap alatt pedig 1,2 milliárd lájkot
- Instagramon a posztokra irányuló elköteleződés 99%-át lájkok teszik ki
Ti hogyan látjátok az Instagramot? Életszerű marketing eszközként?