A presztízsmárkák – a szépség-, a divatipar, a kereskedelmi- és a hotelszakma, valamint az óra- és ékszerpiac szektoraiban – egyre jobban támaszkodnak a Facebook tulajdonában lévő fotó-és videómegosztó hálózatra, az Instagramra, ami a marketing erőfeszítéseiket illeti. Ezt mutatta ki az L2 átfogó kutatása – írja az AllFacebook.

Az L2 250 ilyen prémium márka Instagram-használatát vizsgálta meg és a következőket találta:

  • 92%-uknak van Instagram fiókja
  • 75% posztol videókat Instagramon
  • hetente átlagosan 5 fotóposztot és 0,38 videót publikálnak
  • a presztízsmárkák fotóposztjai iránt mutatott elköteleződés 1,5-szer több, mint a videóposztoknál
  • a presztízsmárkák 14%-a integrálja felhasználók generálta tartalmait Instagramról egyéb márkázott oldalain
  • 54%-uk linkeli be Instagram fiókját a Facebook oldalán
  • az Instagram felhasználók 60%-a az USA-n kívül van
  • egy Instagram felhasználó átlagosan 257 percet tölt az oldalon egy hónapban
  • az Instagram másodpercenként 1000 kommentet, 8500 lájkot generál, egy nap alatt pedig 1,2 milliárd lájkot
  • Instagramon a posztokra irányuló elköteleződés 99%-át lájkok teszik ki

Ti hogyan látjátok az Instagramot? Életszerű marketing eszközként?

L2InstagramUserGrowth650