hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Több forrás szerint is az Instagram jelenleg egy új videóhirdetés-formátumot tesztel, amely megakadályozza, hogy a felhasználók tovább görgessenek az alkalmazás fő hírfolyamában, amíg meg nem néznek egy videóhirdetést.

Amint az ebben a példában látható, az Instagram új hírfolyamon belüli hirdetési visszaszámlálóval jelennek meg, és nem lehet tovább görgetni, amíg az időzítő le nem jár.

Ahogy az Instagram elmagyarázza ezen a kis felugrón, valóban meg kell tekintenie a hirdetést, mielőtt folytathatjuk a görgetést, amivel darázsfészekbe nyúlhat a Meta, szóval nem vennénk rá mérget, hogy ez így is lesz, vagy ha bevezetik, tartós lesz.

Forrás: Social Media Today