Persze nem magától teszi, hanem az Egyesült Királyság versenyfelügyeletének vizsgálata után döntöttek úgy, hogy rá kell koppintani az influenszerekre, akiknél elharapódzott, hogy nem tüntetik fel, ha egy posztjuk fizetett együttműködés.
A Facebook kezében lévő képmegosztó egyébként évek óta küzd azzal, hogy a hírességek nem igazán szeretik megjelölni a kvázi hirdetéseket, és már önállóan is büntették őket, de most még jobban rájuk fognak szállni.
Van is amúgy egy ilyen feltöltési mód, amiben oda lehet tenni a fizetett együttműködés plecsnit, de a legtöbben ezt szeretnék elsunnyogni. Olyannyira, hogy egy felmérés szerint az influenszerek háromnegyede eltünteti a reklám megjelölést, vagy elrejti a sok más tag közé, így alig lehet észrevenni. Szóval jogos az ellenőrzés.
Forrás: Social Media Today