Sűrű ez az időszak, alig vagyunk túl a black friday-en, és a hétfői cyber monday után máris is itt a Giving Tuesday, azaz az adakozó kedd. Miután mindenki szétvásárolta magát az akciós napokon, most jött el az ideje, hogy a kevésbé szerencsések is kapjanak valamit, így ez a nap az adománygyűjtésé. 

Az Instagaram erre úgy készült, hogy azokban az országokban, ahol ennek a kezdeményezésnek nagyobb hagyománya van, a story-k Giving Tuesday történetekkel kezdődnek. Ide minden olyan ismerős bekerülhet, amit a felhasználó követ, és használták a Donation vagy az I donated adományozó matricákat. Az Instagram a nap folyamán a fő fiókján, és a @creators fiókon is kiemeli azokat a tartalomelőállítókat, akik visszaadnak a közösség számára, és tippeket mutatnak arra vonatkozóan, hogyan tudnak a felhasználók segíteni. 

Közben ők is azon dolgoznak, hogy ez a kezdeményezés ne csak egy napra összpontosítson, hanem állandó lehetőséget biztosítson az adakozásra, a szervezeteknek és magánszemélyeknek pedig a biztonságos pénzgyűjtésre. 

Forrás: Engadget