hirdetés

Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással! Használd az AI tudását az üzleti sikerhez! Profitnövelő ötletek egyetlen kattintással!

Egyre népszerűbb az Instagram Tiktokról másolt Reels funkciója, így a platform mostantól lehetővé teszi a márkák számára, hogy felpörgessék a klipjeiket a formátumba épített új „Boost” opcióval. Ebben a klipben végigvezeti a felhasználót a gyors promóciós folyamaton.

Az új funkció jó módszer lehet a vírustrendek mesterséges létrehozására, bár van néhány kitétel, amelyet tudni kell, mielőtt fizetett költést tennénk a Reels klipek mögé. Az Instagram azt mondja, hogy a Boosted Reels megjelenhet a hírfolyamban, a történetekben, a Felfedezés oldalon, hogy segítsen az új ügyfeleknek megtalálni a márkát.

A fizetett Boosthoz a Reels klipnek 60 másodpercnél rövidebbek kell, hogy legyenek, és 9:16-os képarányúnak kell lenniük. A harmadik fél IP-jét használó Reelsek – például szerzői joggal védett zenék, GIF-ek, interaktív matricák vagy kameraszűrők – nem jogosultak a kiemelésre. Ezen túlmenően a Facebookon megosztott tekercsek sem jogosultak erre, ami talán a legnagyobb korlátozás.

Szóval jó lehet ez a promóció, de a gyors terjedéshez ezután is elengedhetetlen lesz a jó tartalom.

Forrás: Social Media Today