Az Instagram június 6-án frissítette a Sensitive Content Control funkcióját, így a felhasználók kiszűrhetik a fogyással kapcsolatos hirdetéseket hírfolyamaikból. A frissítés kibővíti az Instagram által tavaly nyáron bevezetett funkciót azáltal, hogy a felhasználók nem csak a Felfedezés oldalukon szűrhetik a tartalmat.
“A Felfedezésen kívül mostantól szabályozhatja a Keresésben, a Reelsben, a követett fiókokban, a hashtagoldalakban és a hírfolyamon belüli ajánlásokban megjelenő érzékeny tartalom és fiókok mennyiségét” – írta közleményében a vállalat .
A „testsúlykontroll” téma a legfrissebb, amely felkerült a felhasználók napi hírfolyamaiból kiszűrhető témák listájára. Más közösségi média alkalmazások is hasonló döntéseket hoztak az elmúlt években. A TikTok 2020-ban megtiltotta a böjt alkalmazások hirdetéseit, és korlátozta a hirdetéseket a „negatív testkép” népszerűsítésében.
Ha szeretné, hogy ez a változás a személyes Instagram-fiókjában is megjelenjen, a következő lépéseket kell megtenni:
- Menjen a profiljára
- Válassza a menü ikont a jobb felső sarokban
- Kattintson a Beállítások elemre
- Koppintson a Hirdetések lehetőségre
- Lépjen a Hirdetés témáihoz
- A „Keresés az összes témakörben” eszköztárban keressen rá a „testsúlykontroll” kifejezésre.
- Kattintson a témára
- Válassza a „kevesebbet” lehetőséget
Forrás: CNBC