Az Instagram június 6-án frissítette a Sensitive Content Control funkcióját, így a felhasználók kiszűrhetik a fogyással kapcsolatos hirdetéseket hírfolyamaikból. A frissítés kibővíti az Instagram által tavaly nyáron bevezetett funkciót azáltal, hogy a felhasználók nem csak a Felfedezés oldalukon szűrhetik a tartalmat.

“A Felfedezésen kívül mostantól szabályozhatja a Keresésben, a Reelsben, a követett fiókokban, a hashtagoldalakban és a hírfolyamon belüli ajánlásokban megjelenő érzékeny tartalom és fiókok mennyiségét” – írta közleményében a vállalat .

A „testsúlykontroll” téma a legfrissebb, amely felkerült a felhasználók napi hírfolyamaiból kiszűrhető témák listájára. Más közösségi média alkalmazások is hasonló döntéseket hoztak az elmúlt években. A TikTok 2020-ban megtiltotta a böjt alkalmazások hirdetéseit, és korlátozta a hirdetéseket a „negatív testkép” népszerűsítésében.

Ha szeretné, hogy ez a változás a személyes Instagram-fiókjában is megjelenjen, a következő lépéseket kell megtenni:

  1. Menjen a profiljára
  2. Válassza a menü ikont a jobb felső sarokban
  3. Kattintson a Beállítások elemre
  4. Koppintson a Hirdetések lehetőségre
  5. Lépjen a Hirdetés témáihoz
  6. A „Keresés az összes témakörben” eszköztárban keressen rá a „testsúlykontroll” kifejezésre.
  7. Kattintson a témára
  8. Válassza a „kevesebbet” lehetőséget

Forrás: CNBC