Az Instagram bejelentette, hogy több mint 2 millió alkotói előfizetést tesz lehetővé az alkalmazásban, így több lehetőséget biztosít az embereknek, hogy pénzt keressenek.

Az Instagram 2022 óta kínál olyan előfizetéseket, amelyek lehetővé teszik az alkotók számára, hogy exkluzív tartalmakat kínáljanak a fizető rajongóknak, és közvetlenül a legelkötelezettebb közönségüktől keressenek pénzt. Az platform folyamatosan fejleszti kínálatát ezen a téren, és ennek az új mérföldkőnek a jegyében néhány új elemet is hozzáad, amelyeket figyelembe kell venni az alkotói előfizetéseken belül.

Például új adatokat tesz közzé az alkotók számára, matricaérintéssel.

Amint ebben a példában is látható, az Instagram mostantól feljegyzéseket ad arról, hogy a matricái mekkora elkötelezettséget mutatnak az alkalmazásban.

Az Instagram emellett kibővíti a történetek kedvcsinálóját, amely megmutatja a nem előfizetőknek, ha az alkotó csak előfizetőknek szánt tartalmat tett közzé, így lehetőség nyílik feliratkozásra egy érintéssel.

Mindkét funkció azt szolgálja, hogy az alkotok még előtétezettebbek legyenek az Instagram felé, és ugyanez igaz legyen az alkotók követőire is.

Forrás: Social Media Today