Úgy tűnik, az online fogyasztók egyetértenek a következő állítással: minél többet tud egy oldal vagy egy alkalmazás egy felhasználóról, annál jobb lesz a felhasználói élmény. Ennek hatására a közösségi oldalak, mint a Facebook és a Google+ azért versenyeznek, hogy az ott megadott belépési adataidat használd, amikor bejelentkezel más platformokra – írja a Mashable.
A Gigya által kiadott friss adatok szerint a felhasználók gyakrabban használják Facebook identitásukat a többi közösségi oldalon regisztráltnál, hogy belépjenek harmadik feles alkalmazásokba vagy weboldalakra. Az információkat a harmadik negyedévben gyűjtötte a cég több, mint 700 ügyfelétől és a következőkre jutottak: a közösségi belépések 51%-a Facebook azonosítóval történik, ezt követi a Google+ (26%) és a Yahoo (18%). A Twitter lett a távoli negyedik mindössze 4%-kal.
Ezek az adatok fontosak a Facebook hosszú távú tervei szempontjából, különösen, ami a mobilt illeti. A cég mobil belépésekből 66%-kal részesedik a Gigya felmérése szerint és elsődleges választásnak tűnik a közösségi hálózatok között az Egyesült Államokon és Európán kívül is. Dél-Amerikában, Afrikában és az ázsiai-csendes-óceáni térségben a Facebook bejelentkezések 70% felett álltak, összehasonlítva az USA-beli 47%-kal.