Az NBA sztárjai már nagyon várják az ünnepeket és nagyon értenek az időzítéshez is. A liga karácsonyi kampányaihoz pedig mindkettőre szükség van. Tavaly néhány játékos kosárlabda pattogtatással játszott el egy népszerűk karácsonyi dalt egy olyan szpotban, ami több, mint 8 millió megtekintést ért el. Most itt a folytatás, szintén a GS&P ügynökségtől – írja az AdWeek.

A szereplők Kevin Durant, Derrick Rose, James Harden, Steve Nash és Stephen Curry. Hárompontosakat dobnak a kosárhálókba, amelyeket karácsonyi harangocskákkal díszítettek fel – így lesz hallható az ismert „Jingle Bells” dal. A végén pedig LeBron James adja meg az igazi lezárást, amikor azt mondja: „Kérlek, mondd, hogy forgott a kamera!”. Tökéletes szpot.

Ahogyan a tavalyi reklám, úgy az idei is limitált kiadású mezeket hirdet megvásárlásra, amelyeket az NBA 10 csapata fog viselni a karácsonyi játékokon.

Így készült a videó:

És ez volt a tavalyi szpot: