Ha szeretnéd a lehető legtöbbet kihozni a közösségi médiumok használatából, akkor mindenképpen szükséged van arra, hogy helyesen válaszd ki az elemzésre használt adatokat. Miként juthatnál ugyanis helyes következtetésre, ha eleve fals adatokra támaszkodsz?

Ebben a cikkben azt mutatjuk meg neked, hogyan tanulmányozd a közösségi média aktivitásodat és miként legyél képes megfelelő döntéseket hozni. Bemutatunk 3 hibát és azt is, hogyan küszöbölheted ki őket.

Gyakori hibák, amit érdemes elkerülnöd

  • Túl sok eszközt használsz a méréshez: Felejtsd el a véget nem érő adatelemzéseket és a grafikonok éjszakába nyúló bámulását. Ha ezzel telnek a késő délutánjaid, akkor nagy valószínűséggel rossz úton jársz. Több eszközre van szükséged, hiszen többféle szemszögből kell elemezned az aktivitásodat, de korlátozd a figyelmedet a releváns elemzési funkciókra.
  • Rossz mérőszámokat választasz az elemzéshez: Gyakorlatilag végtelen mennyiségű mérőszám áll rendelkezésedre. Éppen ezért kulcsfontosságú, hogy képes legyél kiválasztani a számodra szükséges adatokat, amelyek alapján a későbbiekben mérni fogod az aktivitásod teljesítményét és meghozhatod a megfelelő döntéseket. Döntsd el mi a célod az oldallal és használd az ehhez szükséges adatokat a mérésnél!
  • Statisztikák alapján döntöd el mikor, s mit posztolsz: Átlagos üzleti oldalra vágysz? Akkor hagyatkozz a statisztikákra! Ha azonban a legjobb akarsz lenni a területeden, akkor ismerd meg a saját célközönségedet. Készíts saját statisztikát arról, mikor milyen teljesítménye van a posztoknak és mit szeretnek a követőid. Csak így válhatsz a legjobbá!

Olvasd el ezeket a bejegyzéseket is:

Forrás:WeAreSocialMedia