Ha valaki már attól kényelmetlenül érzi kissé magát, hogy most ide leírjuk azt a szót, hogy punci, akkor az elég jól megmutatja, miért fontos az a küldetés, amit a VagiNátor magára vállalt, vagyis hogy tabuk nélkül, őszintén lehessen beszélni az intim higiéniáról. 

A Bayer megrendelésére készült kampányt a Be Social valósította meg, miután egy kutatásból kiderült, mennyire messze vezethet az, hogy nem merünk beszélgetni az intim higiéniáról. A Canesten GYN márkához kapcsolódó legutóbbi kutatásból az derült ki, hogy az érintettek szégyellik, hogy valamilyen fertőzésük van, nem mernek beszélni róla, és nem mernek orvoshoz sem fordulni. Helyette tévesen állítanak fel öndiagnózisokat, és hibás kezelési módokat alkalmaznak. A kampány elsősorban a 18-28 éves korosztályt szólítja meg, a szemléletformálással pedig azt kívánják eléni, hogy ne alakuljon ki náluk az a rutin, hogy a testükről, az intim egészségükről ne merjenek beszélni. Az üzenet pedig egyszerű, és az élet több részén is kamatoztatható: Minél többet tudunk valamiről, jelen esetben a testünkről, és az intim higiéniáról, a felmerülő nehézségekkel, problémákkal annál egyszerűbb megküzdeni. 

https://www.youtube.com/watch?v=WzcUv4lwRpQ

A Youtube-on látható kisfilmekben (a csatornáért klikk ide!) a tabuk ledöntögetése mellett az edukációra helyezték a hangsúlyt, ráadásul a videókban szereplő fiatalok bensőséges hangulatban, őszintén beszélgetnek bármilyen témáról, még azokról is, ami ma még a legtöbbek szemében kínosnak számít. 

“A szereplőket arra buzdítjuk, hogy személyes élményeikkel kapcsolatosan is bátran nyíljanak meg, de a videók része a játékosság is, és természetesen cél volt, hogy az interjúalanyok is magukkal vihessenek tudást a témában. A tudás hangja az arc nélküli műsorvezető és a narrátorunk, aki a nézőkkel és az interjúalanyokkal is hasznos információkat oszt meg, ezzel képviselve a Bayer szakmai tudását” – mondja Becker Karola, a Be Social senior account menedzsere.  

Hogy a téma mennyire fontos, azt az is bizonyítja, hogy maguk a készítők is feszengtek az elején, és például kihívást jelentett bizonyos szavak kimondása. Hogy ezeket a tabukat hogyan lehet ledönteni, az pedig abból is látszik, hogy a kisfilmek szereplői is egyre magabiztosabban mernek beszélni, és egyre jobban megnyílnak. 

Instagram-oldal itt.