Hogyan tudjuk kiválasztani azt az influencert aki a márkánkat képviselheti? Építsünk esetleg saját influencert? Akár sorozatot is készíthetünk velük a social térben?

Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatunk választ az idén 20 éves Internet Hungary konferencián az ott előadó Be Social szakembereitől október 1-én és 2-án Siófokon.

Joanelli Tamás, a Be Social alapítója és ügyvezetője keddi előadásának címe Sorozatok és sztorik a közösségi médiában lesz.
Tőle megtudhatjuk többek között, hogy mit nevezünk sorozatnak a filmsorozaton túl és miért kiváló felület a közösségi média a sorozatok közzétételére? Hogyan kapcsolódnak a márkák a sorozatokhoz? És az influencerek, celebek? Külföldi és belföldi példákon keresztül láthatjuk majd, hogy milyen lehetőségeket biztosít a social media a sorozatok kedvelőinek.

Szerdán Forgács Mariann a Be Social másik alapítója és ügyvezetője arról tart majd előadást, hogy Ki beszélhet rólunk? Ki beszélhet ki minket? A színész, az influencer, egy szakembernek látszó fehér köpenyes? Esetleg egy tudós?
Az előadás címe: Ki vigye a brandemet a versenypiacon?

Alkosd meg Te a saját influencered! címmel pedig Ölveczky Tamás, a Be Social Client Service Directora fog előadást tartani szerda délután. Tavaly annál a témánál fejeződött be egy kerekasztal beszélgetés, hogy a social médiában a reklámok hitelesebb információforrásnak számítanak az influencerek hirdetéseinél, és hogy ez vajon azért lehetséges-e, mert nem jól használjuk őket? Innen folytatva olyan témák lesznek érintve például, hogy kiből lehet egyáltalán influencer és kiből nem? Azt már tudjuk, hogy Magyarországon minden negyedik tini szeretne az lenni, tehát felhozatal van, de jó-e az alapanyag? Mikor éri meg felépíteni egy saját influencert, mennyire melós, és mikor nyúljunk olyanokhoz, akik holnap esetleg már egy versenytársunkat fogják népszerűsíteni?

A konferencia programja ITT érhető el, regisztrálni pedig ITT lehet.