2017 júniusában debütált a Diageo frappáns Captain Morgan lencséje a Snapchaten, amely lehetővé tette a felhasználók számára, hogy Morgan kapitánynak öltözve készítsenek magukról képet, miközben éppen felhörpintenek egy pohárka rumot.
Az újítás valóban nagyon viccesre sikerült, de nem a „The Advertising Standards Authority” (ASA) szerint. Az Egyesült Királyság hirdetési hatósága ugyanis, a kiskorúak veszélyeztetésére hivatkozva betiltotta a lencse használatát.
A Snapchat felhasználók 77%-a ugyanis a 18 év alatti korosztályból kerül ki az Egyesült Királyságban, ráadásul az Ofron kutatása szerint a 12-15 korosztály 58%-a is aktívan jelen van a Snapchaten.
Még több érdekes hírt olvashatsz a Snapchatről az alábbi bejegyzéseinkben:
- Bizalmas adatok kerültek nyilvánosságra a Snapchat felhasználók szokásairól
- A Snapchat elhozza a Stories-t a webre
- Bemutatta a Snapchat a Lens Studio-t
Forrás: We Are Social Media