A közösségi belépések mestere, a Gigya egy új eszközt ad most a marketingesek kezébe, ami nem csak adatokhoz juttatja őket, de be is illeszti azokat a testre szabott email, web, közösségi, telefonos és offline marketing kampányaikba is. És mindezt csak néhány kattintással – írja a VentureBeat.

„A ’Consumer Insights’ végre óriási mennyiségű modern fogyasztói adatot kezel – mindent, a felhasználói érdeklődési köröktől a Facebook lájkokon át a cikkekig, ahova hozzászólásokat írtak –, és egyetlen kezelőfelületre helyezi, amely valóban megmutatja a marketingeseknek, mit kell tudniuk a felhasználóikról, azon marketing platformok integrációival kiegészítve, amelyeket már használnak.” – mondja Patrick Salyer vezérigazgató.

insights-hero3

„Modern identitásadatokat tárolunk, amelyekben ott rejlenek a Facebook által kezelt érdeklődési körök, kedvelések és viselkedésadatok” – magyarázza Salyer. „Mindez tartalmazza az értékeléseket, kommenteket, megosztásokat… és lehetővé teszi egy elemző vezérlőpult létrehozását, ahol a marketingesek megtekinthetik az adatokat, illetve bármelyik kategóriára lekérdezést indíthatnak az adatbázisban, néhány mező kiválasztásával.”

Ez megmutatja neked például, hogy a weboldalad látogatói, akik 25 év alatt vannak és több, mint 100 dollárt költöttek, érdeklődnek a hátizsákos túrázás iránt. Vagy, hogy azok, akik 500 dollár felett vásároltak az oldaladon, 45 évnél idősebbek, Volvo szedánjuk van és Tahitira mennének nyaralni. Bármilyen egyedi jellemzőről szó lehet, amelyek segíthetnek a „merchandising”, a targetálás és az egyszerű személyre szabás folyamataiban.

A Gigya például a Super Bowlt megelőző héten arra használta az eszközt, hogy kiderítse, a Bronco csapat rajongói kedvelik a Némó nyomában és a Shrek rajzfilmeket, míg a Seahawk fanatikusok a Star Wars és a Batman: A sötét lovag nagy kedvelői.

„Az ilyen elemzések kiemelik a különbségeket a felhasználói bázisok között, amelyekre a marketingeseknek szüksége van ahhoz, hogy a legjobb módon érjenek el egy közönséget” – összegezte a cég.