178 millió napi felhasználó, 88 millió elérés egy sikeres kampánynál és több mint 30 perc alkalmazással eltöltött idő naponta – jól csengő számok, amelyek már reflektorfénybe kerültek a Snapchat sikertörténetével kapcsolatban.
Nemrég azonban egy internetes portálnak köszönhetően, olyan – korábban bizalmas – adatok is nyilvánosságra kerültek, amelyek a Snapchat működésének hiányosságaira is rámutatnak.
Ezzel töltik idejüket a felhasználók a Snapchaten
A The Daily Beast portál bejelentette, hogy 5 hónapnyi bizalmas DAU adathoz fért hozzá a Snapchattel kapcsolatban, amelyek 2017 április-szeptember között, az összes felhasználói aktivitást tartalmazzák. Az információk szerint a felhasználók:
- valóban szívesen használják az alkalmazást,
- nagyrészt az üzenetküldésre fókuszálnak, háttérbe szorítva ezzel a Stories-t. Ez persze hátrányt jelent a hirdetőknek, mert a Messengerrel ellentétben itt nincs lehetőségük hirdetést elhelyezni a chat funkcióban.
- A 2017 júniusában bemutatott SnapMaps iránti kezdeti érdeklődés is alábbhagyott már, azt csupán a felhasználók 11%-a használja napi rendszerességel.
Szereted a Snapchat alkalmazást? Olvasd el korábbi bejegyzéseinket is a témában!
- Hamarosan csak 3mp után ugorhatunk át hirdetést a Snapchaten
- A Snapchat elhozza a Stories-t a webre
- Új eszközök érkeznek a Snapchat Ads Manager-ben
Forrás: Social Media Today